תחשבו מה היה קורה אם הייתם מיישמים את זה בצורה סיסטמטית גם בשיחות המכירה שלכם:
מה עבד בשיחה?
מה לא עבד בשיחה?
מה הדברים שאני צריך לשפר לפעם הבאה?
מה היה חסר ללקוח כדי לסגור?
מדהים כמה פעמים שאני מקשיב לשיחות מכירה של בעלי עסקים שונים
ואני שואל אותם- תגיד למה הוא לא סגר?
כמה מעט יודעים לתת את התשובה.
לא, עזוב אותך, מבלבל את המוח, סתם עושה שופינג, רק מחפש מחיר, ושלל מיני תופינים.
לפעמים פשוט שווה לשאול את השאלה:
אני מבין שזה לא מתאים, כן חשוב לי להבין בשביל שנוכל להשתפר לפעם הבאה,
מה היה עוזר לך להתקדם איתנו היום?
מדהים איזה תובנות ניתן להשיג מהשאלה הפשוטה הזו.