לפעמים הבידול שלנו הוא במכירה עצמה.
רובנו לא חיים בוואקום.
לא משנה באיזה תעשייה אתם פועלים, כנראה שאתם לא היחידים.
יש המון מאמנים/ משווקים/ מעצבים/ חברות שירותים
שבסופו של דבר ברמת המוצר ההבדל בינם לבין המתחרים שלהם הוא לא גדול.
להיות איש מקצוע מצוין, חברה שיודעת לדלוור ולעשות את הדברים- זה מובן מאליו.
ברור שאנחנו כבעלי חברות, כל הזמן צריכים לעבוד על המוצר שלנו לנסות ליצור בידול
לייצר חווית משתמש טובה יותר ועוד אלף פעולות שקשורות במוצר ובעסק עצמו.
אבל חשוב לזכור שהרבה פעמים מה שיעשה את ההבדל זו שיחת המכירה.
האופן שבו תגידו את השלום
רמת הקשב שלכם בשיחה
האופן והעומק בו תשאלו את השאלות שלכם
והבטחון שתצליחו להעניק ללקוח שלכם שאתם הפתרון עבורו
גם אם יש עוד 100 איש שעושים את אותו דבר וחלקם גם בפחות כסף.
אם אתם תעניקו ללקוח את החוויה הזו הוא יהיה מוכן להתקדם אתכם.
גם אם אתם גובים יותר.